04 Mei 2010

Entry Kedua

Assalamualaikum...


Seperti tajuknye..ni ntry ke2 untuk blog aku ni..he2..
Dah berpuluh kali aku tukar layout..penat!
Tujuannye nak lari sket dari warna purple..
Akhirnye ini la rupe blog aku..cantik x?? [sile jwb ye!]
Nape aku nak lari dari purple?? [cewah..persoalan tu]
Sebabnye..blog aku yg satu lagi tu pun purple gak..
Tadi bile buka due2..xnmpak kelainan pun..
Same je..tu yg tukar bg lain cket ni..ngeh3


Ok..sebenarnye aku dah lame berblogging ni..
Cumenye sebelum ni aku privatekan blog aku tu..[skrg pun]
Sebab blog tu lebih kepada diary kehidupan aku seharian..
Jadi aku rase xbest la kalau dikongsi..
Sebab kadang2 kalau aku geram dengan orang..marah ke..
Aku lepaskan dengan menulis..tu la care dari sekolah lagi..
Tapi mase sekolah tulis dalam diary..
Sekarang dah canggih tulis dalam blog..ngeh3
So, aku takut kalau aku xprivatekan blog aku tu..
Nanti ade pulak yang terase hati..
Nak masam2 muke....
Sungguh tidak seronok kalau jadi begitu..


Erm..ape lagi aku nak mengarut ek..
Tu je kot..sebenarnye blog ni tak siap 100% lagi..
Nak 'renovate' lagi nih..:p tunggu ade mood dulu..
Blog list pun langsung tak letak lagi..
Buat mase sekarang ni terime la ni je dulu..cantik jugak kan..kan..kan???
Oklah rasenye ni je kot..lenguh la nak menaip panjang2..
Seharian ngadap laptop je..huhu



P/s : kepade rakan2 sekalian..sila bg pendapat anda di ruangan chat mengenai blog sy ni..ok ke x..sbb kalau tak ok, sy nak baiki..




0 comments: