13 Jun 2010

Hari Ini

Assalamualaikum...

Actually, entry ni untuk 13 Jun 2010..
Tapi memandangkan dah lewat update..
Dah masuk 14 Jun punye tarikh..
[perlu ke explen sume ni??hahaha]


Hari ni xde pe yg special pun..
Macam biase jer, kenduri tetap ade lagi..
Sampai la habes cuti sekolah ni..
Maka barula kenduri pun habes..
[mcm tak caye je aku dah g 6buah kenduri..huhu]


Aku merempit dgn mak g kenduri..
Lebih kurang kul 12pm kitorang gerak..
Pas makan kenduri, mak ajak singgah umah m.teh jap..
Then mak ajak g beli barang2 dapur..
Sakan kitorang borong..sebab barang2 dapur dah kurang..
Sekali mase mak dok masukkan barang dalam troli..
Aku baru teringat something...huhu..
"Mak..kita ni mai ngan moto bukan keta"


Haha..so terpakse la kitorang letak balik barang yang besar2..
Confem tak muat la kalau angkut gak..hik2
Mak aku punya la gelak..bleh plak xingat g dgn motor..
So, ambek yg penting2 jela..yang lain tu lain kali datang dgn kete la..
Itu pun boleh tahan gak banyaknyer..
Bakul depan confem penuh..mak pegang 2 plastik besar..
Hahaha..jadi macam bangla juai roti plak kami..


Nurin kat umah akak aku..
Aku ingat hari ni malas nak g umah akak aku..
Sebab kalau g sure budak2 tu nak ikut mai sini..
Bukan tak mau bawak..tapi sian kat humaira..
Nanti die tak nak dok tinggal sorang2..
Takde orang nak main..


Bile kul 6pm, aku asyik masuk kuar bilik jer..
Huhu..bosan la plak takde budak2 tu..
Tak leh jadi..start motor..tros g umah my sis..
Dorang dengar2 enjin motor aku jer..
Melompat2 kat dalam umah..macam dok dalam penjara jer
Hahahaha..so aktiviti hari ni...

Makan kenduri -> g umah mak teh -> shoping barang dapur ->layan anak2 buah


Budak2 ni semua memang suke men air..:)















2 comments:

semut lelabah berkata...

lama dah x g kenduri.. hehehe

Yana Houry berkata...

sekarang kan musim kenduri..xde jemputan ke?