.::KESAYANGANKU::.

12 June 2010

Assalamualaikum...

Baru balik dari due buah kenduri..
Sangat kenyang dan letih..[mcm ular sawa]
Mule2 g kenduri umah sedare aku [sepupu ayah]
Kat Kg Bayas..tapi xsempat jumpe pengantin..
Tema purple..my favourite colour..
Kebetulan aku pakai baju purple gak [pinjam mak]
Mulenye nak tunggu pengantin sampai dulu [pengantin g make up]baru nak balik..
Tapi dah lame sangat..masing2 dah malas nak tunggu..
Sebab nak g kenduri lagi satu plak..
So lepas dah kenyang kitorang pun balik la..


Balik umah zareef terus nampak ayah dok start motor nak g sawah..
Ape lagi..die kelam kabut la nak ikut ayah g sawah..
Dah penat pujuk..die nak gak ikut ayah..so relakan jer..
Then kitorang g plak kenduri umah jiran aku..
Dekat je dgn umah..tapi dah g ramai2, kene la nek kete..
Then balik umah..on si comel aku ni..
Layan tenet jap, pastu nak solat n nak tido..ngeh3



.:terlebey hepi:.


.:cute:.


.:humaira tengok pe tu?:.


.:maira wat muke:.


.:lauk pengantin:.


.:snap jap b4 kuar:.


.:bawah pokok asam=):.


.:mak n maira:.



.:aku nak udang itu!!:.


.:laksa my feberet:.


.:dgn sedare mare:.

3 2 Butterfly Comel:

xRaafikx said...

bestnya pegi kenduri. dah lama tak pegi. takde jemputan sampai lagi ni. hehe.

Hapiz Rahman said...

lama x p kenduri siyes! (pompuan g kenduri puyn sempat posing. kalo laki, p makan, balik.. hahah

Zuriana bt Saad said...

xRaafikx: best ke..sy xsuke g kenduri tp terpakse..nnt ayah bebel
Hapiz:haha..xjugak..tgk keadaan dulu..klu org xramai bru la posing sket2..klu ramai segan la..

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2