28 Julai 2010

Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan



Assalamulaikum...

Marhaban ya Ramadhan..
Lebih kurang 13 hari lagi kita semua akan menyambut bulan yang ditunggu2 oleh semua para mu'min..bagi diri aku plak, Ramadhan tahun ini amatlah bermakna dalam hidup aku..semoga Allah mengurniakan aku umur yg panjang untuk bertemu dgn Ramadhan nanti..dan juga semoga Allah mengurniakan kesihatan yg baik untuk beribadah kepadaNya..


Sejak umur 13 tahun [form 1], aku dah mule berjauhan ngan parents..dah dok hostel, dan bermula sejak itu la aku tak pernah puase penuh sebulan kat rumah..so, setelah hampir 11 tahun mase berlalu, tahun ni InsyaAllah aku akan berpuase sebulan dengan mak ayah tersayang..tak dapat nak gambarkan betapa gembiranya hati ini nak menanti Ramadhan kali ni..bersahur, berbuka, bertarawih dan bertadarus bersama..InsyaAllah...



0 comments: