.::KESAYANGANKU::.

20 July 2010

Assalamulaikum...

Sejak malam tadi lagi rase camni...
Tak sedap hati...xtaw nape...
Mule2 mmg tak nak layan sangat perasaan ni..
Tapi bangun hari ni bertambah kuat rasenye...

Nak luahkan pun tak tau camne...
Sakit pun ade gak, rase mcm ssh nak bernafas jer..
Tapi jap2 jer..sebelum ni xpernah plak rase camni..
Dah nak mati ke aku ni...
Ya Allah takutnye...

Dah la hari ni nak umah sedare...
Baju ape pun tak siap lagi..
Lepas zohor japgi dah nak bertolak...
Rase semua bende buat tak kene..
Badan lenguh2....

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim..
Jauhkanlah aku dari segala musibah..
Kurniakanlah aku ketenangan...



"Tuhanku aku tidak layak untuk syurgaMu,
Tetapi aku tidak pula sanggup menanggung siksa nerakaMu
Dari itu kurniakanlah ampunan kepadaku, ampunkanlah dosaku
Sesungguhnya Engkaulah pengampun dosa-dosa besar."





4 2 Butterfly Comel:

suhaida shukor said...

nuffnang klik for u =)

mytrajet74 said...

Banyakkan istighfar k....semoga Allah sw mententeramkan jiwa kita...

Lovely Bella said...

jgn pikir yg negetif.. if ape² pun nak jadi dah menjadi ketentuanNya :) follow u..

ERSHAD said...

mainan perasaan je tue

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2