14 Julai 2010

Happy Time

Assalamualaikum...

Lepas solat zohor tadi, mak ajak g shopping barang2 keperluan rumah n diri..Mak tak gtaw awal2, mase mak gtaw mak n ayah tengah dok siap..ape lagi, aku macam ribut la..naseb baik baju dah ade yang iron [baju mak :p]


Dah alang2 g Kuah, mak ajak aku g beli baju raya sekali..sebenarnye ni dah kali ke4 mak n ayah bawak aku g beli baju raye..tapi hingga sekarang tak dapat gak, sebab xde satu pun yang berkenan di mata & di hati..lepas selesai beli barang2 rumah, kitorang pun g la kedai2 yang jual baju kurung..macam sebelum2 ni gak..aku tetap tak berkenan..last2 mak jugak yang beli dan ini kali ke4 mak beli..hahaha


Aku ingat kalau rajin, nak g shopping ka KL la before raya ni..ntah la..aku rase raya thn ni macam tak best jer..huhu, melalut cite pasai raya plak dah..puase pun blom..haish, kejar ibadah bulan Ramadhan dulu baru cakap soal raye..


Okey, dah penat pusing serata kedai area Kuah..Ayah pun dah malas lagi nak layan aku..hik2..Then kitorang pun singgah makan kat kompleks Pekan Rabu Langkawi..Bangunan ni baru je dibina n aku tak sure la dah rasmi ke belum..Tapi kedai2 kat sini tak banyak lagi yang dah bukak..Banyak yang kosong lagi, maybe tahun depan kot bakal beroperasi penuh..Aku agak jer, aku bukan tau sangat..ngeh3..Pas kenyang kitorg g solat then kitorg g jalan2 area pantai jap..Pastu balik rumah..:)



masih dalam perjalanan..ngeh3=)


ape la yg nurin dok kalut tu..huhu


owh, nk tunjuk die berkenan yg ni..


pening pilih menu..


sementara tunggu pesanan siap..posing jap=)



cantik kan view nyer..tenang jer



mane2 kite g, ape2 yg kite buat..SOLAT jangan tinggal!


touch up sket2 jer..perempuan tetap perempuan =p



p/s : aku sangat hepi berade di sampimg keluarga tercinta!!



2 comments:

Ken Wooi berkata...

being happy is good =)

semut lelabah berkata...

yerp ken.. but then happy with family is much more better ma.. :)