.::KESAYANGANKU::.

17 July 2010

Assalamualaikum...

Meh kite layan cite2 kat bawah...:)


Cerita 1
Sebaik sahaja mengambil tempat duduk di ruang menunggu sebuah klinik, Lias terpandang Amin sedang menangis teresak-esak.
Dia segera mendekati Amin.

Lias : Kenapa menangis?

Amin : Saya datang untuk ujian darah.
Lias : Awak takut ke?

Amin : Bukan itu sebabnya.
Semasa ujian darah dijalankan, mereka telah
terpotong jari saya.
(Mendengarkan penjelasan Amin, Shan menangis.)

Amin : Eh, kenapa pula awak yg menangis?

Shan : Saya datang untuk ujian air kencing…



Cerita 2
Seorang posmen yang datang menghantar surat .
" Assalamualaikum "

" Walaikumsalam "
"Ni rumah encik Sameon ye?"

"Ya saya"
"Poning kepala saya mencari alamat rumah encik ni "

" Buat susah aje encik nie! Apsal tak pos aje?"


Cerita 3
Tiga orang Asli menaiki motosikal dan ditahan polis trafik.
Namun penunggang motor tersebut tidak berhenti.
Dengan muka tidak bersalah penunggang tersebut berkata..
"Tak muat dah tok, kami dah bertiga!!!, jalan dulu tok…"


Cerita 4
Ayah: Apasal B.I kamu nie asyik dapat kosong jer…! Apasal hah?

Anak: Eh, ayah! Tu bukan kosong...
Tadi cikgu adik dah kasi bintang banyak kat
bebudak lain..
Ada dapat 5 bintang la, 4 bintang la..
Bila turn adik jer, bintang dah
abis..
Sebab tu cikgu bagi kat adik bulan.



Cerita 5
Doktor: Encik kena ambil 3 sudu ubat ni setiap hari.

Pesakit: Eh! tak boleh la doktor.

Doktor: Kenapa?
Pesakit: Rumah saya ada dua sudu jer.



Cerita 6
Ali melihat rakannya, Abu sedang membuat kopi..
Kemudian Abu memasukkan sebutir panadol ke dalamnya..
Dengan kehairanan Ali bertanya kepada Abu…

Ali : “Abu,kenapa kau masukkan panadol dalam kopi tu?”

Abu : “Kopi ni panas… bagi panadol kurang sikit panas dia…”





p/s : ketawa juga bagus untuk kesihatan =)








6 2 Butterfly Comel:

ked :) said...

wah,,best2..
cerita baru :D
kah kah

wujud lagikah lelaki baik kat dunia ni

Zuriana bt Saad said...

ked : thanks..sudah view ur blog :)

Hapiz Rahman said...

hahahah.... ko saja buat aku senyum sampai nampak gigi kan? :)

Zuriana bt Saad said...

hapiz : same2 la kite..haha

PembunuhSenyap said...

time kasih la kuarkan cite camni..
leh gak ketawa sket2 walaupun tak mampu nak gelak2 sangat..

M a W a D D a H said...

kelakar la...hahaha...xpenah lg bace citer pendek yg kelakar ni...:)

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2