.::KESAYANGANKU::.

13 July 2010

Assalamualaikum...

Semalam, lepas setel masak tengahari..

Mak ajak g kait buah rambutan..

Kitorg kait sikit jer, just untuk sekali makan..

Sebab aku lebih suke makan yang baru kait..

Tak pun g dok bawah pokok, ambik n makan..ngeh2
Itu lagi best..fresh la konon2..hahaha



Buah rambutan tahun ni tak banyak sangat..
Boleh la setakat nak makan...

Kalau ikut yang lepas2, buah mmg banyak giler..

Siap sedekah sane sini..

Kemarin g umah mak teh dengan mak..

Tengok pokok rambutan die pun berbuah sikit tahun ni...

Musim agaknye kot..



semut banyak, biaq kat luaq dulu


yg ni dah xde semut ye..sile makan =)


fokus depan..=)


fokus blakang..=)


yummy!!


yang atas2 tu semua rambutan kecuali ini yer =)



p/s : saje suke2 amek gambar buah rambutan ni..sebenarnye aku adalah penggemar rambutan!!!sangat suke makan rambutan =)




0 2 Butterfly Comel:

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2