.::KESAYANGANKU::.

18 August 2010

Assalamualaikum dan Salam Ramadhan semua..

Baru balik bazar ramadhan, penatnye jalan..

Hari ni memang mak xnak masak..

Beli je la, sebab masak asyik buang je..
Ayah berbuke kat masjid setiap hari..
Tinggal la aku, nurin & mak kat umah..

Aku n nurin tiap2 hari berbuke dgn koew teow sup..
So, kalau masak pun mak sorang je la yang nak makan..


budak ni xtahan naik kete..mabuk kenderaan like me..ngeh3


sodapnye =)


ikan bakor..=)


byknye kuih, xtaw nk pilih..


pilih mak pilih..=)


kuih kene beli banyak sket, sebab ayah nak bawak g masjid..


nasi ayam 2 bungkus untuk aku n nurin


minuman berbuka hari ni..air kelapa..i like it..=)


dah cukup, jgn membazir jom p beli ikan untuk masak sahur plak..


sat2..ceq nak amek gambaq gak..:)


one more..peace=)


pastu g beli ikan kat market kuah..nurin beli udang ni,nak goreng katenye


ikan favourite mak..


ternganga ikan tu..hik2


garang sungguh makhluk tuhan paling comel ni


0 2 Butterfly Comel:

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2