.::KESAYANGANKU::.

20 August 2010

Assalamualaikum dan Salam Ramadhan untuk semua...

Entry kali ni jom layan gambar jer..
Biar lah gambar menceritakan segala2nya..hahhahaha
[padahal malas nak hapdet]


Humaira tgh makan nasi..comotnye..hahaha


my lovely mum n cucunye..=)


budak comel ini sangat manje...


tgk camera la dear...


ha..camtu la, pandai pun die..[along watpe kat blakang nu]


mase ni baru hari ke4 berpuase..zareef dah sebok nak men bunge api..oh budak2


zareef : "cik zu awat tak nyala pun bunga api ni???org tu tipu ka??"
aku : terus tergelak..hahaha, camne nk nyala budak oi, zareef cucuh terbalik lor..yg belang2 tu kene pegang yg merah tu letak kat api..baru nyala..meh cik zu tunjuk..


ha..camni la baru btol..ape da, bukan men excited nak main bunge api tapi xreti rupenye..penakot plak tu..hahaha


ini versi perempuan..lebih berminat dengan aksesori wanita dari men bunge api kat luaq..


abang+adik, along xdak..p ngaji..



p/s : aku sangat suke melayan anak2 buah aku..=)


0 2 Butterfly Comel:

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2