.::KESAYANGANKU::.

17 August 2010

Assalamualaikum dan Salam Ramadhan...

Hari ni patutnya pukul 2pm kene g blajar kete..
Hujan lebat plak, camne nak p ni...
Dah mesej cikgu tapi cikgu tak balas pun..
Rasenye memang dah tak leh p dah kot..

Leh ikut mak ayah g Bazar Ramadhan kat Kuah japgi=)



Tadi my sis mesej soh belikan die koew teow sup 2 bungkus...
Dah 6 hari berbuke dengan keow teow sup tu..

Sangat sedap n setakat ni xjemu lagi..

My sis baru cube semalam, hari ni terus nak 2 bungkus..ngeh3



titisan air hujan membasahi bumi


hujan sangat lebat, putih blakang tu..


klu xujan nmpak Gunung Raya=)



2 2 Butterfly Comel:

nabilah_2908 said...

bestnya...kt sini panas terik...masa pun mcm lmbt jer berlalu....huhu

jom ke APA KATA HATI pulak,
MISS RED SAKIT

Yana Houry said...

nabilah : hujan mmg best pun, puase pun tak terase langsung..:)

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2