.::KESAYANGANKU::.

05 August 2010

Assalamualaikum...

Pesanan dari penaja [aku le tu] ini adalah entry versi meluah perasaan, ngeh3.... Jadi aku mintak maaf awai2 sebab ade perkataan2 yg agak kasar n xsedap didengar.. Jangan tiru macam aku yer..


Korang ade tak kawan2 or sedare mare yg kedekut??? Bukan sikit2 punya kedekut, ni yg melampau punyer.. Huhu..sampaikan satu tahap menyusahkan orang sekeliling... Erm, bile disuarakan teguran, katanya mahu berjimat..Nak berjimat pun agak2 ler..Duit org ko nak, duit ko jgn harap la nk kuarkan..Berjimat ke macam tu??? Pelik la, sampai sekarang ni aku dok berfikir...Takkan langsung xde perasaan, blajar tinggi2..Huhuhuhu..nyampah2

1. Pinjam kete
Mase ambik minyak full tank
Then pulangkan minyak E Duit satu sen pun tak bagi..
Dalam kereta plastik sampah penuh..
Air manis tumpah atas seat..

2. Tumpang Rumah
Baju mak aku yang basuhkan..
Hari2 mak aku yg masakkan, kotla nak masuk dapur tolong pe yg patut..
Bile balik, tinggal bilik macam tongkang pecah..
Mak aku la plak jadi tukang dok simpan tempat tdo korang!!


Aku paling benci bile ade tetamu mai umah aku, tapi menyusahkan kami..takat susahkan aku, ok lagi..ini tak, mak bapak aku plak yang jadi kuli batak dorg..banyak cantik muke korg!! dah la nak datang langsung tak inform pape dulu, tibe2 timbul depan pintu..kalau nak berlagak tak tentu pasal, p sewa hotel la wei..ingat umah kami ni homestay ke??? Patutnye bersyukur la, rumah orang dah kasi tumpang, kete dah kasi pinjam..bukan kitorg nak mintak ape, mintak jage elok2 jer..sangat2 sedih..sian mak ayah aku..


BAYANGKANLAH KORANG KAT TEMPAT AKU, MESTI KORANG PUN RASE APE YG AKU RASE KAN???





p/s : klu org tolong kite, hargailah pertolongan tersebut..tak semestinya wang rinngit sebagai balasan, tp cukup dengan sikap kite, jgn sampai org rase serik nak berbaik n tolong kite..ni la yg selalu mak ayah ingatkan aku..



0 2 Butterfly Comel:

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2