17 September 2010

New & Simple Template

Assalamualaikum dan Salam Syawal Untuk Semua...

Alhamdulillah baru lepas tukar template baru...
Kalau ikutkan hati memang sangat2 malas nak tukar..
Sebab it's very complicated, nak kene edit itu edit ini...
Tapi dah tak sanggup nak tengok blog aku yg serabut before this..
Maka, kuatkan semangat [ecece..wat trok bleh..ngeh3] tukar template...
Ini lah hasilnye my new template yang tersangatlah simple...


InsyaAllah kalau diberi mood yang rajin..
Nanti2 aku tukar lagi template yang cun sket...
Tapi kalau mood itu takde, maka ini je la yg mampu..
Ekekekeke..bukannye aku ni malas tau..
Cume aku tak larat + penat..[alasan lagi]
Sebabnye 3 blog aku nak kene tukar template...
Yang 2 lagi tu my private blog...
Mau mereng kepala..
K la nanti ade mase kite jumpe lagi yer..
Aku nak continue upload gambar raye kat my private blog..


p/s : Hari ni mak masak laksa, ketupat & rendang daging..mood raye masih lagi fresh..:)



2 comments:

Humaira' berkata...

baru sedap mata memandang ni...huhu...simple is nice.=)

Yana Houry berkata...

he2..sory ye menyakitkan mate sume org 2 3 minggu lepas