.::KESAYANGANKU::.

21 October 2010

Assalamualaikum semua...

~tadi dah kol K.Jun..die ni yg uruskan bahagian pendaftaran kursus..then mintak die cek my name..memang xde dalam rekod dorang..die pun xdapat nak tolong..then die soh aku g office KUIS isnin nanti..huhu..


~pas ckp dgn K.Jun, aku terus mesej my lecture..gtaw ape yg K.Jun ckp kat aku..sir tros kol aku..sir cakap siap sedia duit RM700 untuk bayar pendaftaran praktikal..huhu..uit lagi..hadoi..tapi lecture2 aku mmg sangat bagus n caring la..dorang yg byk support..


~so, sabtu ni aku g KL..memandangkan mak xleh teman..aku ajak kawan aku cik Yusniza temankan aku..kebetulan Sabtu ni die ade interview kat Perlis..kirenye pas die interview tu kitorang tros bertolak ke KL..


~dah alang2 g KL nanti..nak bawak Yus jalan2 Kuala Lumpur..sesungguhnye aku rindu giler kat KL..hehe..sejak balik bulan Jun ari tu, ni baru ade kesempatan nak g KL...haish..best la plak..hik3..tapi..sedih plak..tingat En.MH...huhu...



0 2 Butterfly Comel:

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2