29 Oktober 2010

Masalah Praktikal

Assalamualaikum semua...

**AMARAN KERAS!! ENTRY NI MUNGKIN AKAN PANJANG BERJELA2 [semua nak cite kat sini sebab lame xupdate]**


~24hb kitorg g KUIS..kebetulan my sis nak g hantar akin kat GMI Bangi..so 1 way je dgn KUIS..mulenye my mom soh my sis ikut jumpe pihak pengurusan kolej untuk setelkan my problem..tp bile aku kol pihak pengurusan..dorang cakap ini masalah sistem, so kalau bawak family ke ape ke same je..mmg xdapat nak tolong..jadi, aku g dgn member aku je la..my sis just hantar kitorg..



~banyak gak perubahan kat KUIS..especially kat JPM n JPA..nak daftar pun kene ambik number, mcm kat bank la plak..huhu..orang punye la ramai, sbb masih lagi minggu pendaftaran..mmg sangat2 ramai..naseb la my sis xikut, kalau x buang mase jer..mase nak g JPA jumpe Fal housemate aku dulu..die sambung degree kat KUIS..


~lebih kurang 20min menunggu [lame gak wei, berdiri plak tu], sampaila turn aku..bile aku cite je my problem kat akak yg kat kaunter tu..die pun poning, die panggil member die n tanye nak buat camne..member die pun turut poning, maka kami bertiga pun telan la panadol jap nak bg hilang poning..hehehe..tipu jer..dorang pun xtau nak watpe, aku tengok dorang kol sane sini then after that dorang soh aku naik JPA jumpe K.Jun...



~maka dgn penuh keayuannye aku pun bergerak plak ke JPA..sian kawan aku kene ikut kehulu kehilir..huhu..kat JPA trus jumpe K.Jun..die gtaw la mmg salah aku sbb ak xdaftar untuk praktikal last sem..TAPI! mase aku daftar short sem untuk thesis hari tu..ak dah tanye kat JPA..tapi aku xingat sape..aku tanye untuk praktikal nak kene daftar balik ke??


~sebabnye untuk subjek praktikal aku dah daftar dalam sem7...tapi selagi aku tak siapkan thesis aku xboleh praktikal..itu mmg prosedur jabatan..n yuran pun dah bayar RM675.00 utk 3jam kredit praktikal..maka akak tu dgn slambernye jawab xperlu daftar balik..sebabnye die kate aku bukannye repeat tp just tangguhkan praktikal..so??kalau korang jadi aku, of coz la korg dah xdaftar kan dah die ckp camtu...



~K.Jun pun poning jugak bile aku cite camtu..tp die mmg xleh nak tolong sebab name ak mmg xde dlm sistem..ak faham n xsalahkan sape2..then ak tros call Sir Hammad my lecture..n sir mintak nak bercakap dgn K.Jun..ak xtaw ape yg sir cakap dgn K.Jun..tapi after K.Jun habes cakap dgn Sir..die soh aku g bahagian peperiksaan plak..jumpe Ustazah Khairunnisa'..xsilap aku die dekan kat bahagian peperiksaan kot..dulu ustazah lecture aku..



~Ustazah join skali group poning tadi..hahaha..then xsampai 5min aku kat dalam bilik ustazah..Sir Hammad sampai..kali ni group poning bertambah..satu opis JPA n satu Jabatan Undang2 poning dgn masalah aku..xpasal2 je jd femes jap..hahaha


***BERSAMBUNG [dah xlarat nak taip]***


0 comments: