.::KESAYANGANKU::.

22 October 2010

Assalamualaikum semua...

~bukan aku g pusing2 Malaysia yer..sebenarnye kepale aku yg pusing dari pagi tadi lagi..sampai skrg still xok..hadoi, agaknye byk sgt memikir kot..huhu..dah lame jugak xpening kepale camni..korang taukan beza sakit pale n pening pale..bg aku, kalau sakit tu die rase ngap2 kat dalam kpale..mcm migrain tu...tapi pening ni, rase berpusing2 semua bende..nak bangun pun xleh coz xleh nak stabilkan diri...rase nak muntah pun ade gak..haiyyak!!



~dahla mlm tadi mimpi ngeri..hadoyai..tu la aku asyik fikir negatif jer..mimpi pun negatif gak la..amat MENYERAMKAN..tapi malu nak cite..hik3..hari ni plannye nak g Kuah jap, nak beli barang sket n trus beli tiket bas skali..



~pg tadi kan, mase aku terjage dari tido..tgk anak buah aku kat sebelah ni dok melayan notebook..aku ingat die tgk cartoon ke ape ke..rupenye dok melayan FB..hamboih, pepagi bute budak ni dah layan FB..ntah2 pas subuh tadi die xtdo agaknye..tak menahan ko budak oi..



Allahumma la sahla illa ma ja’altahu sahlan, wa anta taj'alul hazna izha shi’ta sahlan...Ya Allah! There is nothing easy except what You make easy, and You make the difficult easy if it be Your Will..



0 2 Butterfly Comel:

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2