.::KESAYANGANKU::.

11 October 2010

Assalamualaikum semua...

Korang.........
Aku nak sangat bende tu...
Tapi sekarang ni ade sedikit halangan...
Halangan tu sebab sikap sesorang yg suke menipu..huhu
Tolongla doakan bende tu akan jadi milik aku...
Setakat ni bende tu masih belum ade sesape yg amek...
Ya Allah..semoga bende tu menjadi milikku...


Mak kate kalau bende itu Allah dah tetapkan untuk aku...
Tak perlu risau cepat atau lambat ia tetap akan jadi milik aku...
Tapi kalau Allah dah tentukan ianya bukan milik aku...
Perlu redha dan pasrah...
Setakat ni aku masih berharap n berdoa ianya akan menjadi milik aku...


p/s : sory tak leh gtaw lagi ape yg dimaksudkan dgn bende tu..tapi tolong doakan ianya untuk aku..bende tu warna putih, kecik je n sgt comel [bg aku ler]..semoga org yg bg halangan tu cepat permudahkan urusan aku..huhu..bikin org susah jer


0 2 Butterfly Comel:

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2