.::KESAYANGANKU::.

24 October 2010

Assalamualaikum semua...

~Alhamdulillah dah selamat sampai KL pagi tadi lebih kurang kul 5.00am..kami bertolak dari K.Perlis pukul 10.20pm, then bas singgah di Shahab n gerak balik kul 11.30pm..sepanjang perjalanan Alhamdulillah semuanya ok..aku dapat gak tahan dari muntah walaupun mule rase dah xmampu nak tahan...


~aku sebenarnye mabuk kenderaan..hik3, kecuali moto, basikal, flight je aku leh naik dgn amannye..lain dari tu..mmg kene telan ubat..ubat tu sebenarnye bg nantok..so bile dah nantok of course la korg tdo kan..bile dah tdo, xde la rase pening or nak muntah lagi..nek tren n lrt pun aku leh muntah..hahaha..


~nek feri dari Langkawi pukul 5.30pm..lebih kurang kul 6.30pm sampai K.Perlis, trus ajak Yus singgah makan jap sbb dah perut dah nyanyi mcm2 lagu..then kitorang lepak surau sampai kul 10pm..


~ari ni kitorang xg memane pun..just stay n rest at home..lotih la katekan, jauh perjalanan..hehehe..so dok umah n tdo..esok baru nak g KUIS



p/s : setakat ni sangat2 berpuas hati n selesa dgn perkhidmatan Mara Liner Ekspress..memang terbaik..[dah lme xnaik bas]..:)


0 2 Butterfly Comel:

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2