01 Oktober 2010

Update!!!

Assalamualaikum semua...

Eh!!baru perasan yg dah lame gile aku tak menulis kat sini...
Ecece..adakah ini satu alasan..ekekeke..
Sebenarnye memang teramat malas giler2 nak update...
Tak tau la virus ape yang aku kene...
Hari2 bukak blog tapi part nak click new post tu tgn tibe2 menggeletar...
So tak dapat la aku nak click..hahahaha


Cerita terkini pasai aku [ade org nak taw ke]...
Aku sekarang tengah praktikal start 20hb September hari tu...
Tersangatlah enjoy praktikal kat sini..
Dapat lawyer yang sangat2 baik hati n sporting...
Bersyukur sangat..Alhamdulillah...


Sebenarnye firm ni baru je bukak February 2010 ari tu..
Mule2 owner firm ni tak nak ambik student praktikal lagi..
Sebab diorang masih baru n tak banyak sangat kes syariah..
Tapi Alhamdulillah en.lawyer memahami aku..
Die tolong sebab aku nak gak praktikal kat Langkawi..
Maka aku pun diterima untuk praktikal di M.Fairuz n Partners...




0 comments: