.::KESAYANGANKU::.

02 November 2010

Assalamualaikum semua...

~Alhamdulillah pagi ni cuace dah cun..cerah sangat..best plak tgk langit biru je..mcm xpnh tgk langit biru je ak ni..ngeh3..xdela dah bape hari asyik hujan xhenti2..so langit kelam je..eh, pasal langit pun leh melalut2 ek..hik3..


~btw aku baru balik dari office ni..sampai2 je kat office pagi tadi tengok ade mangge besar depan pintu...aik, pelik gak, sebelum ni xpenah2 ade mangge, so aku mmg syak xde org kat office..then trus call en.lawyer..btol la jangkaan aku..en.lawyer n K.Ti [isterinya] kat A.Star...nenek K.Ti meninggal kul 11.30mlm tadi..k.ti gtaw yg umah nenek die banjir..air dah naik paras peha, so jenazah terpakse dibawa ke rumah bapa saudara k.ti dan akan dikebumikan kat sane...


p/s : Al-Fatihah buat arwah dan takziah untuk K.ti sekeluarga


2 2 Butterfly Comel:

@xiM said...

al-fatihah..

AIN NAZRI said...

Al-fatihah..

jadi kamu tak keje laa hari nie ye.. lek dok relax2..

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2