09 November 2010

Demam

Assalamualaikum semua...

~patutlah dah 2hari rase xsedap badan...
sakit tekak la, xlalu makan la...
rupenye ai nak demam...
maka bermula petang semalam lebih kurang pukul 4 lebih...
badan aku dah start panazzz...
kpale pun dah berat...



~memandangkan semua ubat2 dah buang mase kemas peti ais hari tu...
so, mintak tolong anak buah aku belikan panadol n air penyejuk badan Cap Badak...
pas makan roti sket trus telan ubat n baring...
plannye nak tdo, tapi kpale ni menyucuk2...
sakit bangat + selsema lagi, huhu memang ak xleh nak tdo...



~aku ni susah nak demam...
selalunye setahun sekali jer...
tapi tahun ni rasenye kerap plak aku demam...
huhu..adakah disebabkan faktor usia yg makin bertambah???
hehe..xkot, idok ler tue mane pun aku ni...



~tapi kan..aku memang respect la dgn mak ayah aku...
ayah aku umur dah 61thn n mak plak 56thn...
tapi susah sangat dorang nak demam ke sakit ke...
bersyukur sangat2, aku rase kesihatan dorang lg bagus dari aku..
itu la kelebihan orang kampung...
lagi satu, mak ayah aku setakat ni bebas dari sebarang penyakit...
kencing manis, darah tinggi, sakit jantung..so far Alhamdulillah bebas..



~maka hari ni aku xg keje...
ingatkan pagi ni dah ok...
tapi xjugak, malam tadi pun tak leh tdo...
kpale mcm nak pecah...
huhu..memang xtahan...
japgi kalau badan still panas lagi, mak ajak g klinik...
harap2 la dah ok, ak xsuke g klinik!!




3 comments:

Atia Adina berkata...

moga cepat sihat

Zulfadhli berkata...

semoga cepat sembuh & makan ubat tau :)

Yana Houry berkata...

atia n fadhli : thanks ya..