.::KESAYANGANKU::.

29 November 2010

Assalamualaikum semua...

~uwawawa seram kot tengok gambaq kat bawah ni...
bende ni amat menakutkan aku...
rase seram sejuk n tetibe rase macam nak demam...
serius weih!!memang aku takut giler dengan bende kat bawah ni...
http://www.emocutez.com

~mase diploma dulu [xingat sem bape tah]...
aku suspek denggi sebab demam 2minggu lebih xkebah2...
then doktor nak amek la darah...
aku punye la cuak tuhan je yang tau weih...
aku bagi macam2 alasan kat doktor tu...
tapi doktor tu senyum je, die dapat agak yg aku takut jarum...
ooowwwhhh TIDAK!! amat memalukan...
http://www.emocutez.com

~skali bile doktor tu datang dengan jarum kat tangan die...
maka aku pun pengsan....
hahahahahaha sedar2 aku dah dok atas katil kat bilik rawatan...
nurse2 senyum je kat aku...
uwawawawa sangat2 memalukan ok...
itu la kali terakhir aku kene injection...
aku phobia weih, aku takut!!!
http://www.emocutez.com


1 2 Butterfly Comel:

amira said...

muahahaa.. sampai macam tu sekali.. lawak la..!

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2