.::KESAYANGANKU::.

23 November 2010

Assalamualaikum semua...

~itu tak kena, ini tak btol, orang itu macam ni, orang ni macam tu...semuanya xpernah sempurna di mata die..die je yg terbaik n perfect kot..ade je yg tak kene, ade je yg die nak bising2..nak komen itu ini...



~aku cukup menyampah dgn org macam ni ok...xde kesedaran langsung, xde rase bersyukur...kufur nikmat..huhu..hebat sangat ke diri tu sampai nak hina orang sane sini...tolonglah berfikir gune akal sket...disebabkan mulut die ramai kot yg terase hati..yela kadang2 xkire depan orang ke die men cakap ikut sedap mulut jer..langsung xde rase nak hormat perasaan orang...



~ape pun hanya mampu berdoa agar die bertaubat n insaf..n sangat2 bersyukur n berterima kasih kepada mak n ayah coz telah didik aku utk selalu bersyukur dgn apa yg ada sejak aku kecik lagi..jgn nak komen itu ini..



~kalau kite rase kite ssh ingat ade org lain yg lebih ssh dari kite..kalau kite rase kite bijak or hebat, ingat!!ade org yg sejuta kali lebih hebat dari kita..tu la yg mak n ayah aku selalu tekankan..Alhamdulillah...




0 2 Butterfly Comel:

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2