.::KESAYANGANKU::.

04 January 2011

Assalamualaikum...

~Allahuakbar, cepatnye mase berlalu...
tak sedar dah 4hari berade di tahun baru...
banyak sangat urusan yang perlu diselesaikan...
sampai tarikh pun dah xingat...
aiyyak!!!


~permulaan tahun 2011 penuh dengan ujian...
banyak sangat bende yang tak dijangke berlaku...
mule2 rase macam dah down jer...
tapi insan2 tersayang banyak bagi semangat...
membuatkan aku bangkit balik...
thanks mak, ayah, kakak, abg ipar, anak2 buah...
dan xlupe buat En.Tunang yang sentiase positifkan pemikiran aku...



2 2 Butterfly Comel:

hans said...

owh
dah bertunang
wah
bila nak kahwin tu?
(busybody sikit)
hehehe

P/S : Belia Benci Kuliah Minggu Pertama!

Yana Houry said...

hehehe..xbzbody pun hans..biase la tu..kawen dlm thn ni jugak tp lum tetapkan tarikh lagi..doakan la yg terbaik..:)

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2