24 Januari 2011

Penat & Letih

Assalamualaikum...

~owh hari ni teramatlah letih..kes banyak n ofcozla dokumen belambak-belambak nak kene siapkan..rase tido malam ni pun mimpi fail cekelat tu kot..dari pagi sampai petang asyik ngadap itu jer...naseb la encik2 lawyer masuk office hari ni..so xde la bosan sangat...kalau tak, tinggal la aku sorang dengan fail yang bertimbun 2..berchenta la ngadap itu jer hari2...


~tapi macam mane letih or penat pun..still leh buat keje dengan happy & enjoy..langsung xde rase tertekan or tension..sebab dapat bos yang sangat-sangat baik..dorang slalu je suruh aku stop dulu, jangan paksa diri kalau letih, soh buat slow-slow...tapi aku xrase letih tu menganggu keje aku pun...so aku still nak siapkan keje even bende tu lambat lagi nak gune...


~malam ni rase macam nak tido awal la..lenguh kaki tangan..ha!!!baru ingat nape kaki aku lenguh pelik jer ari ni..huhu..sebabnye pagi tadi aku lupe nak beli nasi siap2...so mase lunch aku terpakse la turun...letih weih, tangge die dahla kecik2...nak langkah banyak2 takut terkoyak kain plak...[alasan semate2] ngeh3...


~k la..nak beradu dulu, sok ai sambung lagi yer...eh, before terlupe..tadi baru bace shoutbox..aku kene tag dengan Cik Ira yang chantek untuk join kontest ape tah...esok ai belek len ek cik ira..malam ni mase agak mencemburuiku...:p



2 comments:

hans berkata...

yups
sama lah macam den
kadang2 rasa penat tapi bila fikir rakan2 semua pun penat,baik dan rajin maka hilang rasa letih tu

Korang Ada Petua Hilangkan Masalah Bibir Pucat?Kongsikan!

Yana Houry berkata...

@hans
kan hans?? :D