.::KESAYANGANKU::.

20 January 2011

Assalamualaikum...

Perut lapar tapi xde selera nak makan..tadi kul 11 kot dah lelap mate jap pastu kul 2 lebih dah terjage sebab lapar sangat..perut dah rase pedih, rase macam nak muntah tapi bile g toilet xpun...angin kot...dahla lunch semalam makan megi goreng jer..itupun tak habes sebab masin sangat..dah tak leh nak telan...


Tension sangat-sangat sekarang ni...semalaman aku mengangis jer, mate pun dah bengkak teruk kot..sebenarnye aku terase dengan seseorang la, dah lame aku bersabar dengan perangai minah ni...nak bergurau pun ade mase n tempat gak la..orang penat-penat balik keje xsesuai la kalau nak buat lawak bangang bodoh ko tu...


Bape jam aku kurung dalam bilik air, konon-konon mandi...tapi aku menangis dalam tu ko tau x???aku terpakse larikan diri sebab aku takut lagi lame aku dengar potpet2 ko, takut terkeluar sesuatu yang kurang ajar dari mulut aku ni...at least aku still fikir hati & perasaan orang...


Jangan ko nak samekan semua orang macam kepale ko jer..jenis 24 jam bleh nak gurau...setiap orang tak same la beb...faham la sket, kalau aku dah buat muke macam tak nak layan, diam jer..tandanye aku tak suke, aku penat, aku baru balik keje..ko pun tau kan????So ape ke bengap sangat ko nak faham yang aku tak suke gurauan ko mase tu...


Selama ni aku berlembut, aku layan je lawak-lawak bodoh ko tu...tapi ko pijak kepale aku...langsung xde  rase hormat...ingat sket aku ni lagi tue dari ko..hormat la sket, jangan cakap ikut sedap mulut ko jer...aku xsuke marah2 orang camni..tapi ko cabar aku... 


En. Tunang..thanks sebab sentiase ade di saat orang betul2 memerlukan..aku jenis tak reti nak bercerita masalah pade orang lain kecuali emak n en.tunang..nak kol mak takut mak risau coz asyik nangis jer...terpase kacau en.tunang..:(


***KO JANGAN INGAT ORANG YG XPERNAH MARAH, XKAN MARAH BUAT SELAMANYA!!!***



3 2 Butterfly Comel:

monica said...

saba ye..perangai manusia memang pelik2..ada yg suka sakitkan hati org..satu hari nanti perbuatan meka juga akan dibalas.. :)

Yana Houry said...

@monica
thanks monica..:D

Anonymous said...

Hi : )
Buying things on-line or in-store? which usually do you realy like? truly wondering lol.. i love in-store as i hate waiting it to arrive!
Cheers
Abigail

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2