.::KESAYANGANKU::.

16 February 2011


Assalamualaikum...

Nape tak best??sebab sangat-sangat tak sedap...sebenarnye dah tau, kedai tu memang xsedap masakan dia..tapi xde pilihan sebab kat sini ade seketol tu je kedai makan..nak tak nak terpakse redha je la..sebab tu selalunya aku beli siap2 dari tempat lain...tapi hari ni tak sempat untuk berbuat demikian [skema gile kot ayat..hahaha]



Aku order Nasi goreng kampung hampeh...ape pun tak rase kecuali pedas giler!!geram btoi, makan 3 4 suap je kot pastu dah xleh nak telah coz pedas giler..sampai sekarang still terase lagi pedih perut..pedas sangat2..nak bunuh orang ape!!


milo ais die plak Ya Allah manisnya!!!terasa macam telan susu pekat..last2 mintak air kosong jer..puas hati!!


6 2 Butterfly Comel:

ardinihumaira said...

isk.. manis sangat rasa tak leh nak telan, kan.. huhu

NOR AIDA said...

ala cianyer ~ lain kali ta'paw ea...lau xsempat cmpan roti lam beg..hehe.:)

mean.mean said...

pedas2 la sedap...kn kn?

Yana Houry said...

@ardinihumaira
ha'ah..xleh nak telan la..pekat n terlalu manis..

Yana Houry said...

@NOR AIDA
tu la pasal..pasni kena beringat kan..hehehe

Yana Houry said...

@mean.mean
kalau cukup rase memang la sedap..masalahnye ni pedas n tawar..bayangkanlah...hihi..mcm mkn cili je

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2