.::KESAYANGANKU::.

28 February 2011

Assalamualaikum...

~hari ni Isnin 28hb. Februari 2011...
eh, macam nak bace berita la plak...
hehehe..sebenarnye aku ingatkan hari ni 1 March...
rupenye dok bulan Februari lagi...:D


~ni nak cite pengalaman aku nek teksi pagi tadi...
ish menyeramkan kot...
sampai sekarang ni dok ketaq lagi,haish!!
p.cik tu punye cara pemanduan amat merbahaya...
[agak skema ayat di atas :p]
die cilok sane, cilok sini...
aku kat belakang dok mengucap panjang jer...
tu je la nak cite..jom aku tunjuk teksi yang aku naik tadi...
mase turun tu sempat snap sekeping :D

v

v

v

v

v

v


ni la teksi aku nek tadi..haish, dah la nak bukak pintu susah...:D 

 teringin nak naik teksi ni...asyik naik yang mahal-mahal jer..hahahaha


p/s : eh yang aku cite kat atas tu betul tau, sampai sekarang ni dok rase ketaq lutut lagi...haish!!


1 2 Butterfly Comel:

ctpayong said...

oh...itu teksi track. patutlah laju. kalau slow kena marah nanti..hehehe

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2