.::KESAYANGANKU::.

28 March 2011

     http://www.cute-smiley.comAssalamualaikum...http://www.cute-smiley.com

~orang kita ni kan...
suka sangat nak bergaya lebih...
sanggup hutang sane sini asalkan glamour gitu...
macam yang selalu kite dengar la kan...
"biar papa asalkan bergaya"
tak faham btoi, perlu ke camtu ek???
http://www.cute-smiley.com


~bagi aku, ikut kemampuan la...
ukur baju dibadan sendiri...
baru selesa pakai takde gelebeh or ketat sane sini...
tak perlu la nak kejar sangat glamour dunia ni...
tak perlu nak bersusah payah...
tak perlu nak ikut orang...
tak perlu nak dengki-dengki dengan orang...
last-last diri sendiri yang merana...
hutang keliling pinggang...
tak payah pakai tali pinggang dah..ngeee
sanggup ke??haishh
http://www.cute-smiley.com

3 2 Butterfly Comel:

Lilyel said...

Salam.

Saya tengah buat survey pasal blogging untuk kertas projek saya. So, kalau berkenan sudilah isi questionnaire di bawah ini. Thank you so much 

https://spreadsheets.google.com/viewform?hl=en&pli=1&formkey=dGlZbzRKVmtxWWhPOWt3c0hIdzF5T0E6MQ#gid=0

Salam,
Lily
Note: Sila abaikan jika anda bukan pelajar IPT. 

DaK CoMoT said...

setuju!!ukur baju di badan sendiri..jadilah diri sendiri...^_^

anis h.e.p.i said...

yupi2...sokong sngt..sanggup berutang xpasal2 pny na idop mewah..syukur ape yg ade...weeee....

follow kamooo..do folow me back yup...:)

http://anismelon.blogspot.com/

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2