.::KESAYANGANKU::.

09 April 2011

Assalamualaikum....

Alhamdulillah semalam dah selesai buat My Kad baru, dan yang paling bestnye satu sen pun tak kena bayar...kalau ikutkan, ini dah kali keempat My Kad hilang...sepatutnya denda RM300 + bayaran permohonan RM10 = RM310. Tapi yang peliknya rekod JPN cakap ini kehilangan kali pertama untuk My Kad...sebelum-sebelum ni yang hilang bukan My Kad tapi IC lame...pelik giler kot, IC aku sebelum ni My Kad, bukan IC lame..siap gune untuk ATM lagi...tapi tak nak cakap banyak sebab tak pasal-pasal nanti kena bayar plak...so berdiam diri lebih baik...dalam hati macam nak melompat-lompat keriangan!!!



1 2 Butterfly Comel:

misza said...

selamat rm310 yer. kesilapan teknikal yang menguntungkan tu. lepas ni jangan la hilang lagi.

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2