.::KESAYANGANKU::.

28 April 2011

Assalamualaikum...

Semalam mase balik keje ade eksiden depan mata...
naseb la tak berapa ngeri...
penunggang motosikal jatuh sendiri...
mule-mule dah perasan tayar die macam gelong je...
 pastu sekelip mata terus jatuh depan kitorang...
http://www.cute-smiley.com

side mirror die terpelanting...
bahagian depan motor pecah...
nasib die baik sangat-sangat sebab takde kereta kat belakang...
kalau ade kete memang teruk la...
Alhamdulillah Allah masih pelihara lagi...
semoga dijauhkan dari sebarang musibah...
http://www.cute-smiley.com

16 2 Butterfly Comel:

syufaa said...

aiyoooo, seb bek tade pape..huhu

Yana Houry said...

@syufaa
tu la..phobia betul walaupun hanya saksi..huhu

kak ziana said...

ngeri kan? sik baik tak der p[epe..mau trauma 2 3 hari tuhhhhh.. if serius la

Ardini Humaira said...

huuu siesly fobia

Yana Houry said...

@kak ziana
tu la kak, naseb baik biase2 jer..tp itu pun seram gak...terkejut n phobia

Yana Houry said...

@Ardini Humaira
kan kan kan??

~SYAZ~ said...

ermm~ syaz kalau bab2 excident ni mmg seram..
kita yg tengok kemalangan tu yg ngeri..
takott~

Yana Houry said...

@~SYAZ~
kan syaz..same la kite..huhu :'(

combi said...

nauzubillah ...

hanizatul.amira.amran said...

msti seriau kn?

Jieda said...

saya pun pernah sekali mengalami kejadian camni.berdebar tengok tapi nasib baik masa tu penunggang tu jatuh sebelah kiri yang berumput.

ruby zaizi said...

dulu pon time nak balik kolej tengok ade orang eksiden..kaki die macam patah..then die mengesot2 ke tepi..sadis sangat..:(

Yana Houry said...

@combi
semoga kita semua dijauhkan dari sebarang musibah...

Yana Houry said...

@hanizatul.amira.amran
memang seriau..dan rase macam nak reyau..huhu

Yana Houry said...

@Jieda
ye ke k.jieda..kite yg tgk pun phobia, apetah lagi la yg alami tu..semoga sentiasa dalam peliharaan Allah =)

Yana Houry said...

@ruby zaizi
uwawawawa..ngeri n sedihnye ruby...=(

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2