.::KESAYANGANKU::.

17 April 2011

 http://www.cute-smiley.comAssalamualaikum...http://www.cute-smiley.com

~Sakit badan!!memang nak kena g massage gak ni...
tapi geli la, camne nak buat ek...
kang bising satu spa dengar suare aku...huhu
gedik la plak rasenye dok terjerit2...
secara peribadinya aku tak suke perempuan yang suke menjerit2...
sebab tu cube elakkan diri dari bende2 yang buat aku jerit...
bile dengar perempuan jerit rase gedik sangat...
menyampah!!!
http://www.cute-smiley.com

~kalau menjerit terkejut tu boleh dimaafkan...
sebab fitrah perempuan kot rasenye...
aku sendiri pun kadang-kadang kalau terkejut terjerit gak...
pastu dalam hati terus terdetik...
"nape aku menjerit???gediknye!!!tak suke!!"
http://www.cute-smiley.com

~tapi sesetengah perempuan ade yang jenis suke jerit...
sikit-sikit jerit, gedik sangat kot...
rase macam nak lempang jer...
ish ape yang aku melalut ni...
nak cerita pasai sakit badan n massage je sebenarnye...
huhuhu dah melalut macam-macam...haish!
http://www.cute-smiley.com

4 2 Butterfly Comel:

~SYAZ~ said...

wahh!!
pergi massage?
beset nye..tapi syaz ni jenis yg geli lah..
sensetive bile org pegang belakang bdan syaz..
ni kalau prgi massage kompom2 syaz menjerit..
hehehe.. :D

Yana Houry said...

@~SYAZ~
same la kite syaz oi..hihihi

echaRierie said...

kalau menjerit sebab geram gedik x?
hahaha~

Yana Houry said...

@echaRierie
hehehe..tak2..itu jerit ganas..:)

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2