.::KESAYANGANKU::.

07 April 2011

Assalamualaikum...

Erm, rindu kat En. Tunang..die sangat sibuk, boleh kira je seminggu berapa kali kitorang berhubung...nak mesej-mesej memang tak de masa...time aku lapang die sibuk...time aku sibuk die tetap sibuk...hehehe..kesimpulannye die memang di ambang kesibukan yang melampau!!


Rindu jugak la sebab aku ni tak ramai kawan...dia la kawan, teman dan sahabat yang paling rapat...apa-apa masalah pun semua cerita dengan dia, macam tak percaya je dah 9 tahun lebih kitorang berkawan...rase macam baru je kenal...


2 2 Butterfly Comel:

Faizal n Fashitah said...

Haa itulah yang dinamakan dugaan. Kene banyak bersabar la k? XD

~SYAZ~ said...

wah lame nye dah kenal 9 tahun... :)

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2