.::KESAYANGANKU::.

15 April 2011

     http://www.cute-smiley.com Assalamualaikum...http://www.cute-smiley.com

Mase nak kuar rumah pagi tadi...
jari kaki tersepit bawah pintu..
hampir tercabut kuku...
uwawawawawa http://www.cute-smiley.comseram giler kot!!!
tapi naseb la tak tercabut lagi...
rasenye pasni kuku mesti jadi hitam..
tak suke2!!!
http://www.cute-smiley.com

http://www.cute-smiley.com

16 2 Butterfly Comel:

Alin Marlini said...

ala..ciannyer...letak ubat cepat2...

nukilanaffiza... said...

alaaa....siannya di pagi jumaat ni...kena ubat cepat2 nanti hitam kuku tu...kalau boleh ketip kuku yg tercabut tu...kuku akan tumbuh..jgn risau...

Yana Houry said...

@Alin Marlini
tu la..dah letak losyen gamat...thanks alin

Yana Houry said...

@nukilanaffiza...
ish..ngeri la..nak tengok pun xberani..nak ketip mungkin terus pengsan...hahaha

Syuxer said...

arap2 tidak akan meninggalkan kesan fobia nanti..huhu..sungguh sakit bila kuku tercabut coz kita pernah kena bila tersandung langgar bonggol 4 segi time kayuh basikal..dahla brek haramjadah x nak makan jadi kita brek pakai kaki..last2 ibu jari dah huduh punye kuku..

husna said...

siannya

Khairil said...

aduh...dengar cerita dari Yana pun dah rasa ngeri dah..tapi saya pernah jadi mcm tu masa kecil2 dulu...ibu jari terkapit pintu...sampai kuku mati (jadi hitam)...

Nur-Za Marlyana Mohd Kamal said...

OMG its hurt. huhu

Yana Houry said...

@Syuxer
uwawawawa seramnye cite awak..xdapat nak bayangkan..mesti sakit giler time tu kan..huhu

Yana Houry said...

@husna
hehe..akibat kurang berhati-hati..:)

Yana Houry said...

@Khairil
ye ke??alamak, sy takut jadi camtu la...harap2 tak la..hihihi

Yana Houry said...

@Nur-Za Marlyana Mohd Kamal
yups..sangat sakit..terlompat2..hihi

Syuxer said...

@Yana Hourysangatla sakit giler..heheh..

cik payung umbrella said...

aiyoyo!! suda..kuku die nnt jadi itam..suda.. nnt tadak org nak minang..hahaha

DIAN SETIADI said...

comen di blog aku yahh sobat sobat serumpun klik http://diansplazavillage.blogspot.com/2011/04/inovasi-karya-anak-bangsa-menuju.html#more makasih

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

ala kesiannya huhu

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2