.::KESAYANGANKU::.

14 April 2011

    http://www.cute-smiley.com Assalamualaikum...http://www.cute-smiley.com

~Rindunya kat mak, nak balik Langkawi...
dulu time study ade jugak cuti panjang...
time keje ni jangan harap la...
tunggu Sabtu Ahad je nak cuti pun..
itu pun kalau tak banyak kerja...
kalau tak, seminggu takde cuti...
http://www.cute-smiley.com

Nak berhenti keje boleh tak???
balik dok Langkawi jer...
melampau sangat tak kalau buat camtu???
uwawawawawa!!!
http://www.cute-smiley.com

5 2 Butterfly Comel:

~SYAZ~ said...

wahh!!
langkawi??bestnye..
syaz suke pergi langkawi..best~

yeaahh~lagi 2 minggu syaz nak balik rumah..
study week..
yahuuu~

Miss Sunshine said...

kita rindu mak kita juga...
nak balik jugak lah cmni...
cepatlah masa berlalu..
bila nak cuti ni...

Yana Houry said...

@~SYAZ~
memang best pun..hehe
yana pun suke sangat2 g Langkawi :p

alaaa...jelesnye..:(

Yana Houry said...

@Miss Sunshine
kan kan kan???
nak balik jumpe mak..rindu!!

beaty said...

kalo mau berhenti kerja nak makan apa ekk...memang rindu la ngn mak ..orang yang rapat ngan kita kan

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2