.::KESAYANGANKU::.

02 May 2011

Assalamualaikum...

Firstly, sila tepuk tangan untuk diri saya kerana rancangan kali berjaya dilaksanakan..hehehe
http://www.cute-smiley.com 
Semalam, pergi SPA kat Prima Saujana Kajang, memang berpuas hati dengan servis and layanan diorang..friendly sangat-sangat..rase macam dah lame kenal plak..banyak pakej yang dorang sediakan, aku lebih tertarik pakej promosi RM180 (harga asal 280) semperna Hari Ibu kalau tak silap, kalau silap maaf la..yang penting murah dari biasa...pakej ni ade Spa + Sauna + Lulur + Mandi Susu + Mandi Bunga + Full Body Massage + Facial...perfect kan??
http://www.cute-smiley.com


Paling best Mandi Bunga n Mandi Susu...suke2!! rileks sangat sampai nak tertidur rasenye...yelah, lame kot berendam dalam bathtub tu...mandi susu 40min + mandi bunga 40min..
http://www.cute-smiley.com 

Dalam pukul 12tengahari mula buat rawatan and lebih kurang pukul 5.30petang baru siap..naseb la pergi sorang-sorang, kalau ade orang teman mampus la bosan menunggu...

Terasa ringan sangat badan...
http://www.cute-smiley.com
1. Sauna 30minit 

2. Lulur 15minit

 3. Mandi Susu 40minit

 
4. Mandi Bunga 40minit

 5. Body Massage 30minit

6. Foot Massage 15minit [ni paling best!]

7. Facial 30minit

Gambar semua cilok google

1 2 Butterfly Comel:

aDisH.sHidA said...

BAKAL RAJA SEHARI ELOK LA G SPA

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2