.::KESAYANGANKU::.

22 May 2011

Assalamualaikum...
http://www.cute-smiley.com
***entry luahan perasaan***

~hurm, tak tau nak cakap macam mana dengan manusia yang tak reti bahasa...tak faham la kenapa perlu nak menyibuk sangat...nak tau hal peribadi orang, nak tau itu ini...konon-konon nak ambik berat la kot??padahal sebelum-sebelum ni tak pernah pulak muncul...huhu!! come on la..tolong jangan menyibuk dengan hal peribadi aku, sebab aku pun tak hingin nak tau hal peribadi hampa..
http://www.cute-smiley.com
Aku cukup rimas bila orang-orang yang aku meluat dok tanya macam-macam...soal aku macam soal penjenayah...nak tau semuanya details...who are u????aku boleh nilai untuk apa orang tu bertanya, kalau yang aku rasa memang untuk ambik berat, memang aku akan jawab details..aku akan cerita segalanya..tapi kalau setakat tanya nak sibuk hal aku...tolong berambus dari hidup aku..aku rimas ok!
http://www.cute-smiley.com
Untuk penyibuk-penyibuk di luar sana, tolong jangan nak menyibuk hal aku...kalau ada yang tanya macam-macam tapi aku tak jawab tu faham-faham je la..anda adalah kategori penyibuk!!!
http://www.cute-smiley.com

2 2 Butterfly Comel:

Cik Rose Cute said...

Betul tu yana....hehehe

meaw said...

fuhhhhh,sabar-sabar...pedulikkan orang cam tu ^_^

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2