.::KESAYANGANKU::.

26 May 2011

Assalamualaikum...

~tak tau dah nak tulis macam mana lagi...
ingatkan mangkok tandas ni dah insaf...
dah sedar, dah bertaubat, dah tak buat kerja haram ni...
sebab dah kena buang dari Uitm...
tapi semuanya meleset...
http://www.cute-smiley.com

mangkok tandas ni masih lagi buat kerja menipu orang...
rasenya dah lebih RM10 ribu dia tipu duit orang...
yang terbaru 21 Mei 2011...
dan 23 Mei 2011 dia masih lagi aktif menipu...
kepada sesiapa yang selalu beli barang online...
sila berhati-hati dengan mangkok tandas ini...
dia tipu orang bukan jumlah yang sikit-sikit...
main ribu-riban punye..huhu
http://www.cute-smiley.com

Klik SINI , SINI dan SINI kalau nak tengok muka mangkok tandas tu...
butir-butir peribadi dia pun semua ada...


Berita Terbaru mengenai Muhammad Hafiz, sila klik SINI
 

4 2 Butterfly Comel:

fRaMe+LenSeS said...

moga2 dia insaf atas kesalahan dia ni. n bertaubat.

mizzapple said...

tak serik2 lagi mamat tu.
insaflah!

diana said...

ye ke??
ish!!hati2 la kalau beli barang guna online ni

alif haris said...

ish .. penipu ! bahaye2 .. huhu

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2