.::KESAYANGANKU::.

29 July 2011

Assalamualaikum...

Aku : b, sape yang paling kerap b bergaduh?
Hubby : bila? kecik2 ke besaq2?
Aku : dari kecik sampai besaq la..
Hubby : erm..ntah la b jarang bergaduh la..
Aku : ek???
Hubby : ayang plak??
Aku : b la orang yang paling kerap ayg bergaduh...
Hubby : same la..ayang la org yg paling kerap b bergaduh...
Aku : nape mesti tiru jawapan ayg??
Hubby : mane de tiru, b saja nak tengok ayang tadi tu yg b xnak cakap awai2...
Aku : eleh, menipu! xdak alasan lain ke?
Hubby : btoi la..xbaik oo ckp camtu kat suami...
Aku : hahaha...macam tak caye je kite dah kawen kan??
Hubby : tu la..ha, sekarang ni dah xleh gaduh2 tau..kalau nak gaduh pun kena biaq b je yang menang sebab xleh lawan cakap suami...
Aku : hahaha mana aci!!



~jujurnya sampai sekarang ni macam tak caye je kitorang dah kawen...
orang paling kerap aku bergaduh kini dah jadi suami aku...
dialah kawan, teman & sahabat aku selama ni...

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2