31 Julai 2011

MY WEDDING

Assalamualaikum...

~tetiba hari ni nak cerita pasai my wedding hari tu...
bukan nak cite ape pun, just nak review pakej pengantin yang aku ambik...
rasa happy sangat-sangat sebab semuanya memenuhi citarasa...
Sha D'Rias memang terbaik la...
orang Langkawi yang nak kawen pilihlah Sha D'Rias...
memang korang tak menyesal...
harga berpatutan dan yang penting dia punye service memang terbaik!!
100% berpuas hati...

~aku just cakap dengan Kak Zira a.k.a owner butik Sha D'Rias...
aku nak yang simple tapi cantik...
tak nak serabut-serabut...
biar simple n nampak comel jer...
so ini la hasilnye dan aku sangat-sangat suke!
http://www.emocutez.com


meja makan beradab

pelamin yang simple..=)


bilik tidur..really2 love it =)

p/s : next entry aku cite pasai baju n make up plak ek..