.::KESAYANGANKU::.

15 October 2011

Assalamualaikum...

~petang tadi my sayang bawak balik kucing....
sebenarnya dah lama die dok mintak nak bela kucing...
tapi kitorang ingat nak beli sangkar, pasir n barang2 lain lagi...
tetibe petang tadi dah bawak balik...
ade orang buang dekat balai...
my sayang ni gile kucing, pantang nampak kucing...
kalau aku on je semua kucing tepi jalan die nak angkut balik rumah...
kitorang bagi name die garfield sebab muke die macam garfield...
takdela sunyi sangat kat rumah lepas ni..
http://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.com

4 2 Butterfly Comel:

Cik Anna said...

hahahaha..
akhirnya k.yana mengalah jua..
hik3...

mohdhazlan Dreadlock said...

cantik kucing tu,,:)

sis92 said...

grrr geramnya comel :)

NURUL ASHIKIN said...

yana jangan snap banyak sangat foto kucing, dia alah dengan flash.. takut umur pendek.. apapun kita serah pada ALLAh

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2