.::KESAYANGANKU::.

27 October 2011


~aarrrgghh aku memang hantu kek...
tapi kek coklat je, kek lain tak suke...
kalau setakat 2 bijik kek aku boleh je habeskan dalam mase beberapa jam...
lagi-lagi kalau sambil tengok tv, layan lappy...
owhh bahagianya!!!

macam sekarang ni tengah berblogging sambil makan kek....
betapa indahnya hidup ini kalau gini hari-hari...

 kalau ikut nafsu makan aku ni sekali hadap je kek ni...

aku sorang je yang makan ni, my hubby makan sepotong je...hahahaha

17 2 Butterfly Comel:

Azhafizah[フィザ] said...

meleleh air liur camni..fiza xleh mkn byk..kang bam bam kang..hee

Sheda Argos ツ said...

comel blog folow hihi\

merahitujambu said...

sedapnyaaaa

diana said...

boleh habiskan setengah jam je??hebat!akak kalau manis2 ni memang tak boleh nak makan banyak..
tak boleh nak telan sebab tekak jadi panas..

Norlida Ramli said...

wooo..sedap nih!hehe

Gulet_Gurlz said...

sedapnya kek. :)

Solihin Zubir said...

suka jugak kek coklat.. tp kalau mkn byk sgt, rsa loya.. heheh..

sis92 said...

pehhh dahlah hujan dok tayang kek pulak tu

nk sikit lah :P

Yana Houry said...

@Azhafizah[フィザ]
bam bam lagi comel fiza...:)

Yana Houry said...

@merahitujambu
memang sedap...hehehe

Yana Houry said...

@diana
tapi akak kek ni tak manis sgt, manis2 buah..memang yana mintak die buat tak manis =)

Yana Houry said...

@Norlida Ramli
sangat sedap..jemput makan :)

Yana Houry said...

@Gulet_Gurlz
yes tersangatlah sedap..:)

Yana Houry said...

@Solihin Zubir
kalau yg ada aising memang loya, tapi ni topping besa ja..xloya aih..percayalah..hehehe

Yana Houry said...

@sis92
meh2..ade sikit lagi :)

Cik Kasih said...

sy pon giler kek tau! yum2

aimie amalina said...

aigoooooo
akak
kalo dpt kat saya pon antu nihhhh
moissttt nye
nyummmyyy



ade lagi x?
kekeke

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2