.::KESAYANGANKU::.

11 October 2011

Assalamualaikum....

~nak seribu daya tak nak seribu dalih...
orang malas sentiasa memberi alasan...
manakala orang rajin sentiasa mencari jalan...
hehe teringat zaman sekolah dulu plak...
kata-kata motivasi penuh kat dinding bilik...

~sebenarnya nak cerita yang aku ni tak reti masak...
tapi aku ada keinginan nak mencuba & belajar...
dunia sekarang ni takde alasan kot kalau masih nak cakap tak reti itu ini...
aku belajar masak semuanya melalui internet je...
siap bawak laptop ke dapur lagi...
kadang-kadang call mak kalau nak resepi mak...
Alhamdulillah la sekarang dah boleh buat banyak benda...
yang penting ada keinginan dan usaha...
thanks to my sayang yang sentiasa bagi semangat...

p/s : japgi nak call my sis mintak resepi asam pedas..asam pedas die memang superb!
esok nak buat asam pedas ikan siakap..


3 2 Butterfly Comel:

diana said...

baru plan nak buat ye???
akak disini dah telan air liur...
esok jangan tunjuk gmbar asam pedas ye..
akak tengah diet ni..

yen(toka ziizokukuto) said...

huhuh,,,,,,mengigau la malam ni,,huhuhu,,nak rasa heheh

Ya ALya said...

asam pedas ikan siakap,camana rasanyer,biasa makan siakap ni masak 3 rasa or stim je....

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2