29 Oktober 2011

OUTDOOR YANG MEMALUKAN


~tadi dok belek-belek gambar kahwin...
terjumpe gambar ni, ada cerita yang memalukan disebalik gambar tu...
hahahaha kenangan yang takkan aku lupakan...
kalau aku lupa pun mesti my sayang akan ingatkan, huhu...

tengok gambar ni...nampak kan ada macam kolam kat sebelah kiri tu...aku hampir-hampir terjatuh dalam tu masa photographer soh buat aksi kat bawah ni

Allah je yang tau perasaan mase tu, malu gile!!dah la aku sorang je perempuan..our photographer 2orang + kawan2 dorang semuanya lelaki..dan suamiku pastinya seorang lelaki jugak!!!kalau my sayang tak sempat sambut aku..memang mandi air parit la aku hari tu...

Lepas my sayang sambut aku tu, semuanya gelak macam tengok maharaja lawak je..hadoi malu gile!! aku kalau ikutkan hati dah xnak teruskan, tapi ape kan daya...tak mampu buat gitu..

Bayangkan la masuk sawah pakai high hills yang tajam macam paku, pastu baju yang berenda-renda la bagai...tanah sawah korang faham-faham je la kan, lembik + tak sekata, lubang sane sini..memang penat!!

9 comments:

Nik berkata...

nasib baik.susah gak nak bangun kalau jth pakai baju pengantin tu...hehe

Azhafizah MN berkata...

teringin photoshoot di sawah..cam best je..dulu pernah ikut coursemate balek kg kat kedah..jakun giler tgk sawah..akak orang mane kak?

p/s:nasib husband akak sambut..kan.

Azhafizah MN berkata...

teringin photoshoot di sawah..cam best je..dulu pernah ikut coursemate balek kg kat kedah..jakun giler tgk sawah..akak orang mane kak?

p/s:nasib husband akak sambut..kan.

zareliqa afiqa berkata...

awww! malu.tapi bila ingt balik musti gelak kan. :)

Puan Kutu berkata...

haha nasib tak menjunam betul2...klu tak lg kecoh.outdoor dlm parit.kehkeh..

Unknown berkata...

keciknya pinggang yana..;P
meh pehtua..
hehehh

Qaseh Qistina berkata...

hehe..nasib la x jatuh..kalau dak..haiih..malu2...=P

H A N berkata...

Memang epik lah kalau ada gambaq kahwin baju pengantin basah berendam lumpuq...haha

:: cikNuurul :: berkata...

hehehe,.kan?,.kite yg kene jage seme tu,diorang yg lelaki gamble je,.jalan je laju kemain,.hai,.