.::KESAYANGANKU::.

13 October 2011

Assalamualaikum....

~menaip sambil tokak buah lai..hahaha...
pagi tadi mase pergi pasar aku beli buah lai...
selonggok RM5 macam-macam buah ade...
ala macam kat pasar malam tu la kan...
kalau ikut hati nak beli dragon fruit dengan betik jugak...
tapi memandangkan kiri kanan dah penuh...
batalkan aje la keinginan tu...
nanti datang dengan my sayang bolehla borong banyak-banyak....
http://www.emocutez.com
~eh sebenarnye nak cerita buah yang aku beli tadi tu 4 bijik buruk...
yang buruk dorang letak bawah la kan...
biasa la taktik orang meniaga...
kat atas semua letak segar bugar jer...
janganla buat camtu tak baik la...
itu menipu namanya...
nak berniaga kena la jujur...
ce tengok camne orang cina berniaga...
sebenarnye tak kisah pun buah yang buruk tu...
yang tak buruk banyak lagi boleh makan...
tapi sedihla sebab selalunya orang melayu yg banyak buat gitu...
http://www.emocutez.com


6 2 Butterfly Comel:

yen(toka ziizokukuto) said...

aloh kesian nye,,,,janji dapat makan,,tak kempunan,,hehe :)

diana said...

patut la dia siap2 longgok dalam bekas...
lain kali pi beli jangan pilih yang dalam bekas dah...
selalunya macam tu la..
kalau siap2 dalam bekas tu mesti yang dah tak boleh nak telan..

Kathy Tuah said...

penah jugak dpt mcm tu..serta merta rasa menyesal lak beli..huhu

ieyza afieyna said...

penah jugak jadi mcm tu..
memang ade segelintir peniaga suka tipu.. nak untung konon nye,,

tapi xbaik la wat cmtue,, t xde rezeki baru tau..

sis92 said...

sobsob tak baik tipu tau

budakmengong said...

untung atas angin.hoho

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2