.::KESAYANGANKU::.

25 November 2011


~tengah syok layan blog sambil kunyah honeystar...
tetibe dengar ade orang bagi salam...
terus capai tudung n sweater...
bile aku keluar je, abang tu cakap...

"dik, mak ade??abah ke??kami dari jabatan kesihatan nak buat pemeriksaan aedes"

"huhu..saya dok dengan suami"

"ha??dah kawen??nampak macam baru form 3 jer"

~hahaha memang bongok jer!!!
bila dorang mintak IC untuk isi borang...
"eh umur dah 25??betul ke ni??"
"tak lah..IC tu ngarut je..hoho"
pastu gelak sama-sama..hahaha

~kalau my sayang ade lagi teruk aku kene gelak...
memang dah selalu sangat kena camni...
maklumla tak cukup inci!!

Photobucket

5 2 Butterfly Comel:

nuyui a.k.a miss YUI said...

hehe,untung jd org comel..ngeh3..

najihah sahami said...

hahaha..mesti yana ni kecik molek je kan..

Azhafizah[フィザ] said...

hahaha..pandai abg tu buat lawak..kalau fiza pulak..dik,skolah darjah bape..kakakakaka..jangan nak perasan..akak memang comel mcm budak skolah..heeee

diana said...

heheh...
ok la tu...
awet muda selalu

Wanie said...

hahahahahahaha..nak gelak je boley?

ni memang awet muda habis la org ingat form 3..

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2