.::KESAYANGANKU::.

02 November 2011


~tak tau nak komen ape tengok gambar ni...
tapi sedih & kecewa sangat sebab ade yang ganjil...
ntahla nak komen lebih-lebih nanti kena saman plak...
cuma nak cakap siapa lagi yang nak hormat agama kite...
kalau umat Islam sendiri pun seolah-olah hilang rasa hormat pada agama sendiri....
renung-renungkanlah dan selamat beramal...

11 2 Butterfly Comel:

blogtilldrop said...

hmmm..entahlah...

nuyui a.k.a miss YUI said...

nk komen ni pon tkut..

lbh berusia,sptutnya lbh tahu..

aisya said...

tak tau nak cakap ape la.. haihhh

miss kinah said...

let Allah judge her...

she should think herself about that !

astarghfirullahalaziim..

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

mcm2 lah

LydSunshine said...

Itu bukan rambut dia tu.. Itu telekung yang dia buat mcm bentuk rambut. Ngeh.,ngeh...

Azhafizah[フィザ] said...

terkejut jugak bile tgk..supposed dah pergi sane bersedia suda..no further komen lah kak..sik berani kamek..

kakngah said...

jambul tersembul.

diana said...

dia ingat undang2 suami dia yang buat gamaknya..ni la dia kalau pi haji semata2 nak title hajah je..

aNdi.Hanin::حنين نظوره said...

dia ni...sbnrnye...btl2 jahil ke? mmg saje2 buat tak tau? konfius

qishi okawa said...

nak buat entry kisah nih tak berani..hihi.dah yana buat..nk komen nih...:)..dah besar boleh pikir sendiri..pi tempat suci..smoga mereka ini dapat haji mabrur..salam singgah juga..:)nnti jejalan lagik kat qishi okawa k..:)

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2