.::KESAYANGANKU::.

09 November 2011


~rindu gile nak update blog...
tapi memandangkan blog tengah 'renovate'...
terpakse la pendamkan rindu ni...
ini pun lum habes edit lagi...
tapi nak jugak update sebab dah rindu sangat...
panjang jugak intronye...

~hari ni aku masak bihun sup...
macam biase la, ini percubaan pertama...
dan Alhamdulillah menjadi...
daging penuh peti ais so kena la fikir menu yang berasaskan daging hari-hari...






2 2 Butterfly Comel:

diana said...

suami akak suka la bihun sup kedah ni.tapi akak tak reti la nak buat..kena try kjugak nih..
ada bihun sup kat kedah paling sedap akak makan kat simpang pat kangkung!heheheh

sis92 said...

suka makan dengan sambal kicap pedas2 slurrrp

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2