.::KESAYANGANKU::.

21 November 2011


~malam tadi garfield tidor dalam bilik dengan kitorang...
ntah mase bile die masuk pun tak perasan...
sedar-sedar subuh tadi die dah kejut...
die cium2 muke aku, pastu aku tutup dengan selimut...
so die beralih kacau roomate aku plak...
tetibe terdengar my sayang bersin pastu terus bangun...
hahahahaha nak tau garfield watpe??
die gesel-gesel misai kat hidung...
misai die masuk hidung my sayang, terus bersin la...
muahahahaha aku gelak je bile my sayang cite...
macam biase, pagi-pagi buta kitorang dah bising...
lawan gelak!!
Photobucket

9 2 Butterfly Comel:

nuyui a.k.a miss YUI said...

alahai..comel la dia!

Pezol Stylez said...

nakal yer garfield yana tuh...kaco org tidor je...haha

Norlida Ramli said...

alololo..comelnya dia dok kaco2 org.hehe

Azhafizah[フィザ] said...

garfield yang comel!memang sonok ade kucing comel yang pandai bergurau dengan penjage nye..hehe >.<

yen(toka ziizokukuto) said...

garfield lapo tu,,heheheh,,pandai dia

Yana Houry said...

@Pezol Stylez
die pantang org tido lepas subuh...

Yana Houry said...

@Norlida Ramli
ni alarm yang tak gune battery tapi kene bg makan

Yana Houry said...

@Azhafizah[フィザ]
fiza mesti rindu kat kucing fiza kan..=)

Yana Houry said...

@yen(toka ziizokukuto)
ha'ah memang pun

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2