.::KESAYANGANKU::.

16 November 2011


~sedih sangat tengok keadaan remaja Islam sekarang ni...
erm bukan nak kata aku ni baik tapi at least cuba untuk belajar jadi sebaik mungkin...
sebenarnya aku terkejut sangat bile tengok rancangan CUBAAN...
channel Oasis, host ustaz Akhil Hayy...

~bila mana Ustaz Akhil minta mengucap, istighfar, fatihah, selawat...
ade yang nak mengucap pun tergagap-gagap...
fatihah pun lintang pukang, camne nak solat???
Astaghfirullahal'azim, tak tau nak cakap camne...
terkejut + sedih + kecewa + geram + marah...
Photobucket

4 2 Butterfly Comel:

Eza Zularyeza said...

dh nma pun dunia akhir zaman kn

~SYAZ~ said...

tambah lagi kecewa bila remaja sekarang ni dah terbalik daripada berpegang pada ' Amal ma'ruf & Nahi mungkar ' bangga bila melakukan kejahatan tapi malu melakukan kebaikan..kan ? sedih sangt bila tengok Islam akhir zaman jadi mcm ni..

sis92 said...

bersama kita bantu mereka..
sama2 saling mengingati itu jauh lebih baik.

adianiez AIDA said...

yana, tak solat la tu if semua tu tergagap-gagap! ni la dia generasi zaman akan dtg yg bakal jadi pemimpin... maka, jaga la anak-anak kita agar jadi seorang yg soleh / solehah. bila pegangan agama kuat, insya'Allah negara, bangsa dan agama pun kukuh...

nota kaki : klik & ziarah ~ AIDA'S HOME SWEET HOME ~

.:: PRINCESS JOURNAL'S AGE ::.

Cute Grapes 2